输什么也不能输了心

“你不可能因为给人一个微笑而丧失什么,因为它永远会再回来”。东西怎么出去,就会怎么回来。没有人不喜欢微笑。

但问题是使人微笑的事物往往不在身边,而令你烦躁、不安的事物却往往挥之不去。不能与自己喜欢的人和事在一起,是许多人不快乐的根本原因,因为你没有快乐的来源。

    曾经有段日子,我很惆怅,我喜欢的女孩不在乎我,我精心做的稿子被改来改去,我的身体也出了问题,感冒不时地光顾我,我的生活一塌糊涂。这时我的好朋友对我说:“输什么也不能输了心情,有些事情放了吧”。我决定改变。我不再找那个女孩,那篇稿子我立即投往别处,我也告别了一度懒散而无规律的生活,每天开始打球和跑步。结果,我的身体变得健美起来,我的那篇稿子很快被发表,而且还得了奖,我不再“在乎”了的那个女孩开始在乎起了我……

    一个人或事能令你不舒服是一定有着什么原因的,有的原因要过很久你才有可能知道,而有些原因你永远都不会知道,但这些都并不重要,重要的是它使你不舒服,他会影响你的心情,影响到你的判断,也影响到你的时间。

    给别人一个重新认识你的机会,给自己一个认识更广阔世界的机会,有什么不好?

"You can not lose what gives a smile, because it will never come back. The thing is how to go out, will be how to come back. No people do not like to smile.
But the problem is not around things tend to make people smile, and make you irritable, restless things but often lingering. Can not be together with the people and things they like, is the root cause of many people are not happy, because you do not have sources of happiness.
There was a day when I am melancholy, I like the girls do not care about me, I do elaborate manuscript is to change to change, my body is out of the question, a cold from time to time to patronize me, my life is a mess. Then a good friend of mine said to me: "lose what can not be lost mood, put some things". I decided to change. I am not going to find a girl, the article manuscript I immediately invest elsewhere, I also bid farewell a once lazy without regular life, and started playing and running every day. A result, my body become fit, the thing I read the manuscript of my soon to be published, but also have a prize, I began to care about since I no longer care "girl ...
A person or thing makes you uncomfortable must have a reason, some reason to be over a long time, you have probably know, and some of the reasons you never know, but these are not important, important is that it makes you uncomfortable, he will affect your mood, affect your judgment, affect your time.
Give someone a new understanding of the opportunity, give yourself an understanding of the wider world of opportunity, what is wrong?

没有评论:

Ads